A treia editie a conferintei Arta imbratiseaza brandurile

Am inceput a ma preocupa de comunicarea prin cultura in urma cu aproximativ 7 ani, pe vremea aceea din perspectiva brandului care isi propunea sa foloseasca acest canal de comunicare. Am realizat atunci ca daca vrei sa fi memorabil trebuie sa abordezi acest canal tinand cont de specificitatile lui si trebuie sa transmiti mesajul de brand intr-un mod adaptat la acest canal.
Ai zice ca e logic, nu? Da, intr-adevar, dar realitatea arata de multe ori contrariul.

Conoasterea comportamentului consumatorului de evenimente culturale, cunoasterea brandurilor culturale si a echipelor care sunt in spatele lor, inspiratia data de cei cu mai multa experienta in comunicarea prin cultura- acestea sunt temele pe care le vom aborda joi 2 Noiembrie la ARCUB- Hanul Gabroveni incepand cu ora 12.

Programul intalnirii este urmatorul:
11.30-12.00 Inregistrarea participantilor
12.00-13.30 Evolutia consumului si a consumatorului de evenimente culturale
13.30-14.00 Pauza Barilla & Philips
14.00-15.30 Branduri culturale romanesti de succes
15.30-16.00 Pauza Kinder Country & Philips
16.00-17.30 Eficienta comunicarii prin intermediul evenimentelor culturale
17.30 Discutii libere la o bere Staropramen si un energizant Red Bull

Prieteni ai evenimentului sunt:            

Amicii evenimentului:  

Accesul se face pe baza inregistrarii printr-un mail la: tiberiu.mercurian@gmail.com sau sms la: 0744 533 149. Datele necesare inregistrarii sunt: Nume, prenume, e-mail, telefon si ocupatia