Acordarea distinctiei “Sustinator al Culturii Romanesti” se amana. Reincep inscrierile!

Tiberiu Mercurian, manager kculture, explica decizia de a amana acordarea distinctiei “Sustinator al Culturii Romanesti” si redeschiderea perioadei de inscriere:

“Proiectul „Sustinator al Culturii Romanesti” a starnit foarte multe reactii pozitive in randul celor carora l-am prezentat. De la membri ai comunitatii de marketing, la manageri de institutii sau evenimente culturale; de la oameni de PR la public consumator de cultura, majoritatea apreciind demersul ca fiind unul necesar.

Nu stiu ce a fascinat mai mult, conceptul sau identitatea vizuala de exceptie creata de Minoo. Dar toti au zis „da, e tare!” (Si in general am ales sa iau feedback de la oameni care nu sunt politicosi cu mine).

Totusi, inscrierile pentru titlul „Sustinator al Culturii Romanesti” au fost destul de putine, iar unul dintre motivele invocate de parte din cei 100 de seniori de marketing si comunicare invitati sa depuna candidaturi a fost perioada aglomerata de la inceputul toamnei.

Avand convingerea ca initiativa nu este doar frumoasa, ci si necesara, membrii juriului au decis in unanimitate prelungirea perioadei de inscriere a proiectelor, urmand ca jurizarea si desemnarea brandurilor care sa primeasca distinctia „Sustinator al Culturii Romanesti” sa fie reprogramte.

Asadar, astept cu drag formularul de inscriere completat la adresa de e-mail contact@kculture.ro 

Multumesc companiilor care au trimis aplicatiile in termenul anuntat initial. Va stau in continuare la dispozitie cu informatii despre acest proiect”.

„Sustinator al Culturii Romanesti” este o distinctie care promoveaza membrii mediului de afaceri, respectiv brandurile comerciale care au inteles sa se implice si si-au pus amprenta pe dezvoltarea acestui sector atat de necesar – cultura – care in unele cazuri poate fi un motor de dezvoltare al comunitatilor locale.

Mai multe detalii despre acest proiect puteti gasi aici.