Arta imbratiseaza brandurile

Am patruzeci si trei de ani si de multe ori ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat sansa sa traiesc transformari majore. Nu stiu cum as fi privit viata daca m-as fi nascut in 1373, dar cu siguranta faptul ca m-am nascut in 1973 ma face sa cred ca sunt foarte norocos.

Radio “Europa Libera”, bucuria de a savura o portocala de Craciun dupa ce te-ai luptat la nu stiu ce “Delicatese” de pe Hristo Botev, revolutie sau…ma rog…, mineri, coada la vize pentru Austria, sa vezi Piata San Marco live si nu doar in poze, aderare UE, sa te dai cu bicla pe Calea Victoriei pe banda speciala. Thank you, draga Dumnezeule!

Anul trecut la prima editie a Conferintei de Marketing Cultural, Gilda Lazar povestea despre prapastia in care a cazut cultura dupa ’90, despre faptul ca societatea a facut schimb: si-a luat blugi si un Golf 2, vechi de 10 ani, cu banii pentru biletele la teatru si la Opera.

Cristian Mungiu a rasarit in 2002, intre 1988 si 2001 au fost doar patru editii de “Enescu”, chiar daca Festivalul de Teatru de la Sibiu a aparut in 1994, el a devenit o forta de abia la inceputul anilor 2000. Evenimentele culturale au luat-o de la zero mult dupa ’90.

In 2016 se vand mai bine de 2 milioane de bilete la peste 3,000 de evenimente culturale. Vorbim de structuri profesionist create, de branduri culturale care intra pe usa din fata si stau in capul mesei in Europa sau in lume. Cum sa nu iti doresti sa fii alaturi de cei mai buni? Cum sa nu iti doresti ca publicul sa povesteasca despre experienta traita la standul tau de la Electric Castle la fel de mult ca si despre experienta traita alaturi de Fat Boy Slim sau de ultimul model de BMW seria 7, vazut in fata Ateneului atunci cand a venit cu sotia la concertul Filarmonicii din Viena.

Capitalele culturale lasa in urma orasele precum olimpiadele (pastrand proportiile). Evenimentele culturale chiar fac diferenta in societatea actuala.

Despre cum este sa fii acolo, alaturi de ele, despre ce fel de oameni vin la ele, despre cum sa interactionezi cu publicul lor – despre toate acestea si inca altele vom vorbi in 27 octombrie la Hanul Gabroveni incepand cu ora 12:30.