Conferinta de Marketing Cultural 2016 – participanti

Oana Marinescu – Fondatoare si Managing Director, OMA Vision

Expert in comunicare strategica si public affairs, Oana Marinescu este fondatoare si manager al companiei de consultanta in comunicare, PR și public affairs OMA Vision. Din 2012 este Directorul de Comunicare al Festivalului si Concursului International George Enescu si, datorita campaniilor de comunicare desfasurate de OMA Vision, putem vorbi astazi despre perceperea Festivalului International “George Enescu” ca adevarat brand cultural al Romaniei si o experienta culturala inegalabila pentru publicul larg. Atat Festivalul Enescu, cat si Concursul, au asezat Romania pe harta culturala a lumii, cu un cuvant de spus pe scena muzicii clasice si a culturii internationale.

Inainte de a infiinta OMA Vision, Oana a fost Secretar de Stat si purtator de cuvant al Guvernului Romaniei si a detinut functia de Director General pentru Diplomatie Publica in Ministerul Roman al Afacerilor Externe.

Chris Simion-Mercurian – regizor, scriitor

Chris Simion este cunoscuta ca un regizor de avangarda, a absolvit doua facultati din cadrul UNATC “I.L.Caragiale” Bucuresti (sectia teatrologie in 1999 si sectia regie teatru in 2004). A montat peste 30 de spectacole, a publicat 9 carti, a obtinut numeroase distinctii internationale si a participat in cele mai importante festivaluri de teatru din lume unde a obtinut cateva premii. In 1999 impreuna cu scriitorul francez Pascal Bruckner a infiintat una dintre primele companii de teatru independent din Romania, Compania de Teatru DAYA, iar de 9 ani este Presedintele Festivalului International de Teatru Independent UNDERCLOUD. In 25 August 2016 a lansat oficial campania de constructie a primului teatru independent din ultimii 70 de ani – proiect denumit GRIVITA 53.

Anda Becut – Director Cercetare, Institutul National pentru Cercetare şi Formare Culturala

Anda Becut este doctor in sociologie din 2011 si cercetator in cultura din 2005. A coordonat mai multe studii despre cultura si creativitate si a facut parte din echipa de redactare a Strategiei Sectoriale in Domeniul Culturii si Patrimoniului National pentru Perioada 2014 – 2020Este interesata de antropologia alimentara, industrii culturale si creative si comunitati rurale.

Miruna Berescu – Director Festivalul International de Film Independent ANONIMUL

Miruna Berescu este directorul Festivalului International de Film Independent ANONIMUL inca de la prima sa editie, in 2004, si fondatorul Asociatiei FAMart Cultural Boutique. In prezent, este implicata in organizarea unor festivaluri de film (Festivalul International de Film DaKINO, Festivalul de Psihanaliza si Film) si productie de film. A produs si co-produs deja o serie de scurtmetraje. Va debuta anul viitor in productia de lungmetraj pentru filmul Parental/Fatherhood in regia lui Emanuel Parvu.

A absolvit Facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice. Are experienta in televiziune ca producator si moderator de emisiuni culturale si beneficiaza de un atestat in audio-vizual obtinut la TV5 si France 2 in anul 1999. In 2001, a fost implicata in organizarea primului festival de dans contemporan din Romania, BucharESTVest. In perioada octombrie 2005 – iunie 2006 a fost consilier de imagine al Ministrului Culturii si Cultelor. A fost Directorul Festivalului de Film DaKINO timp de doi ani (2002 si 2003), in organizarea caruia s-a reimplicat prin Asociatia FAMart incepand cu anul 2012.

Alecsandra Roman – Head of Planning FCB Bucharest

Alecsandra Roman are o experienta in publicitate de peste 9 ani, fiecare dintre ultimii 5 ani aducand lucrari premiate la Effie Awards. La Conferinta de Marketing Cultural ea va reprezenta brandul Staropramen.

Alecsandra este profesor colaborator la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii de aproape 3 ani. Dintre proiectele de succes la care a contribuit, lucrand atat pentru branduri locale cat si pentru branduri globale, merita mentionate: prima campanie locala dezvoltata pentru o casa de licitatii (Artmark), campaniile de repozitionare realizate pentru brandurile Bucovina si Spor, campania Pepsi Vintage, precum si platforma Bucurii Simple pentru Volksbank.

Alexandru Tomescu – violonist

Alexandru Tomescu este artistul pentru care muzica nu are limite. Gata sa cante cele mai dificile partituri in concerte-maraton, in turnee lungi de o luna, violonistul este apreciat unanim de catre publicul din intreaga lume. Dupa ce a absolvit Conservatorul din Bucuresti, unde l-a avut ca profesor pe Stefan Gheorghiu, a continuat studiile in strainatate, cu Igor Oistrah, Ruggiero Ricci, Tibor Varga si Eduard Schmieder. Castigator al unor premii prestigioase in competitii cum ar fi Marguerite Long – Jacques Thibaud, George Enescu, Paganini sau Sarasate, el a cantat pe cele mai renumite si cautate scene de concert din lume: Carnegie Hall (New York), Walt Disney Concert Hall (Los Angeles ), Théâtre des Champs Elysées (Paris), Sala mare a Conservatorului din Moscova, Concertgebouw (Amsterdam). In 2007, Alexandru a castigat dreptul de a canta cu vioara Elder-Voicu Stradivarius, care apartine statului roman si a promis ca-i va face sunetul auzit de toti romanii.
Turneul International Stradivarius a devenit unul dintre cele mai cautate evenimente muzicale clasice din Romania. In 2015 a fost prima editie internationala, marcand comemorarea a 60 de ani de la moartea lui George Enescu cu un maraton: toate lucrarile lui Enescu pentru vioara si pian. Editia 2016 – “EXPERIENTA 2.0” – a fost dedicata muzicienilor Bela Bartok, Serghei Prokofiev, Vasile Filip.

Valentin Vasiloiu – Director Executiv, Eventim

Absolvent de liceu in clasa de mate-fizica cu diploma de prelucrator prin aschiere, absolvent al Facultatii de Medicina, cu diploma la sertar, IT-ist de ocazie, DTP-ist la o revista, CTC-ist la aceeasi revista, redactor sef intr-un final glorios inainte de un inceput grandios la Eventim. Povestea continua.

Andrei Bortun – CEO, The Institute 

Andrei Bortun este in prezent CEO al The Institute / Miscarea Industriilor Creative din Romania, presedinte al Fundatiei “Gala Societatii Civile” si partener in cadrul agentiilor “Daescu Bortun Olteanu” si “Rusu + Bortun Brand Growers”.
Misiunea The Institute este modernizarea Romaniei folosind puterea industriilor creative.

Printre cele mai importante proiecte initiate si organizate de Andrei Bortun se numara: Festivalul European de Publicitate AdPrint (din anul 1998); Festivalul de Comunicare Digitala Internetics (din anul 2001); Gala Societatii Civile (din anul 2002); Art Directors Club Romania (din anul 2008); Romanian Design Week (din anul 2013); Festivalul Facultatilor Vocationale si Creative DIPLOMA (din anul 2014).

Radu Batrinu – Marketeer independent

Radu Batrinu a absolvit Facultatea de Mecanica in Brasov, oras in care s-a si nascut, dar a ales Bucurestiul pentru viata profesionala. El a fost mai intai Regional Sales Manager si Trade Marketing Manager la Whirlpool si apoi Marketing Director la Flanco. La Conferinta de Marketing Cultural va vorbi, in modulul 3, “Experienta brandurilor care au interactionat cu evenimente culturale”, despre Festivalul de Teatru Independent “Undercloud” si despre FITS 2016.