Arta imbratiseaza brandurile – conferinta de marketing cultural

Dezvoltarea fireasca a societatii romanesti din ultimii ani, dezvoltarea si diversificarea nevoilor societatii, segmentarea societatii, au atras in mod natural o diversitate tot mai mare a modului de abordare a consumatorului de produse si servicii.

Daca in urma cu 15 ani lansai un produs iar in momentul in care aveai o distributie corespunzatoare incepeai comunicarea pe TV, radio, print si eventual outdoor (daca mai aveai bani) – succesul era garantat. Iar exemplele de reusita parcurgand acest model sunt multiple: de la Ariel la iaurtul Danone, de la micul gigant Matiz la frigiderele Beko.

In zilele noastre, un anume public (din ce in ce mai numeros)- mai „upper class” ca educatie, venit si preocupari- nu mai da drumul la televizor, nu mai citeste tiparituri, nu mai asculta radio (sau asculta putin). Isi selecteaza informatia pe care si-o doreste prin internet, relationeaza in virtual, dar mai ales consuma evenimente out of home: muzica, film, teatru, spectacole din ce in ce mai diverse.

Daca iti doresti sa il abordezi pe acest tip de om, atunci trebuie sa te duci dupa el.

Daca iti doresti sa il abordezi pe acest tip de om, atunci evenimentele culturale trebuie sa fie parte din mixul tau de comunicare.

Vino la prima conferinta de marketing cultural sa vorbim despre cultura ca platforma de comunicare pentru brandul tau.

29 octombrie 2015, ora 14,00 la ARCUB la Hanul Gabroveni.

Confirma-ti prezenta la:
E-mail: tiberiu.mercurian@konzeptconsulting.ro
Telefon: +4 0744 533 149