FITS dintr-o alta perspectiva – cea a partenerilor

In sectiunea “Cine este kculture” apare un pasaj in care am descris intalnirea mea cu Constantin Chiriac.
Constantin poate fi privit din multe perspective: director de teatru, director de festival, actor, consilier pe probleme culturale ale multor guverne, speaker motivational, manager cultural si multe altele. Doua trasaturi regasim in fiecare ipostaza si ele fac din Constantin un veritabil marketeer: este un vizionar si intelege nevoia celuilalt. De aceea evolutia de la an la an a Festivalului International de Teatru de la Sibiu este una fireasca.

In acelasi ritm s-au dezvoltat si parteneriatele si modul de activare al brandurilor care comunica prin intermediul FITS. Daca acum cativa ani interactiunea publicului cu partenerii se limita strict la elemente vizuale, de la an la an brandurile devin parte integranta din eveniment. Terasele si activarile lui Staropramen, wine barurile Cramei Oprisor, Voluntarii lui Alpha Bank sau Casa Reiffeisen sunt toate atat de firesti si bine integrate in atmosfera de festival de la Sibiu. Chiar si BMW-urile parcate in fata salii Thalia sunt firesti sau Sala 9 a BRD. Sunt exemple de comunicare bine gandita si integrata in eveniment. Intotdeauna rezultate de acest gen vin din interactiunea cuiva care intelege si propune – brandul – si a cuiva care intelege, este flexibil si accepta – managerul de evenimente.
La FITS nimic nu este lasat la voia intamplarii, iar sintagma “merge si asa” este necunoscuta.