Ganduri

In drumul catre Brasov am trecut prin Busteni si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut afisul expozitiei lui Marc Chagall la Castelul Cantacuzino din localitate. Mi-am amintit ca in urma cu circa un an vazusem un afis similar care promova o expozitie Dali in acelasi loc. E clar ca la Busteni se intampla ceva, si inca ceva frumos.
Fiind cu motocicleta si in incapacitatea de a dialoga cu cineva, in afara de mine insumi, am inceput sa ma intreb: cum de nu stiu nimic de aceasta expozitie? A fost promovata in vreun fel la Bucuresti? Oare mi-a scapat mie sau organizatorii tintesc in special turistii veniti pe Valea Prahovei? Cine o fi in spatele acestei initiative? Exista vreun sponsor care sa comunice prin proiect si invariabil sa promoveze prin asta evenimentul? Ce ar trebui sa fac ca pe viitor astfel de evenimente sa nu mai treaca pe langa mine? Totusi: Dali, Picasso, Chagall in Romania, iar daca nu ai drum pe Valea Prahovei sa vezi un afis, ai ratat sansa. 
 
Si am inceput sa despic firul in 4 si, indiferent de optiune, ma intoarceam la aceleasi concluzii: comunicarea catre un public tinta relevant, cel bucurestean (vrem, nu vrem asta este o realitate – acolo este ponderea cea mai mare de amatori), este pentru proiecte de genul asta deficitara. Iar concluzia doi: cu un asemenea produs cultural, sa nu te asociezi tu, nici un brand care vrei sa comunici catre publicul tinta al acestei expozitii? 
 
Dragi oameni de marketing si comunicare, poteca pe care mergeti prin padurea deasa are in dreapta si in stanga ei multe trufe – au ceva frunze pe ele, dar, date la o parte, va pot dezvalui arome unice. Cu siguranta merge si ceafa de porc pe gratar…
 
kculture nu numai ca te ajuta sa descoperi trufele, dar te ajuta sa le pui cel mai bine in valoare pentru business-ul tau
 
kculture – deschidem orizonturi in marketing cultural