kculture @ Electric Castle 2016

Tin de multi ani sa ajung la Electric Castle si asta din mai multe motive. Pe de-o parte sunt un mare consumator de concerte, dar si mai interesanta mi s-a parut perspectiva organizarii evenimentului si a experientelor oferite vizitatorilor. Anul trecut la conferinta de marketing cultural organizata la Hanul Gabroveni l-am avut invitat din partea Electric Castle pe Andrei Lupsa, iar dupa eveniment interesul meu pentru #EC a crescut si mai mult.

Asa ca in 2016 am luat o piatra in gura. De la Castelul Banffy din Bontida.

Am un singur cuvant sa adresez organizatorilor: BRAVO!

Un alt cuvant il adresez partenerilor: FELICITARI!

“Bravo” merge catre organizatori pentru ca ceea ce au reusit sa faca la Bontida este la superlativ. Si nu o spun doar eu, ci le-au transmis-o toti cei care, in ciuda ploii torentiale, au trait din plin experienta Electric Castle si s-au bucurat de tot ce au oferit ca experienta organizatorii impreuna cu brandurile partenere. Si au fost multi. Foarte multi. Cu miile.

Felicitarile merg la parteneri. Fiecare dintre ei s-a straduit si a reusit sa isi integreze mesajele in experienta #EC intr-un mod firesc si natural. De fapt despre asta este vorba: sa ii spui omului ce ai de spus, imbogatind starea de spirit a evenimentului cu care te-ai asociat. Lista firmelor care merita felicitari o gasesti in sectiunea parteneri a site-ului: https://electriccastle.ro/sponsors

Concluzia este una simpla: cand esti profesionist si faci lucrurile corect, cresti natural, iar oamenii te rasplatesc fiindu-ti loiali. Si cu cat acestia sunt mai multi cu atat brandul tau este mai puternic. Si cine nu doreste sa se asocieze cu un brand puternic?

Despre asta vom vorbi la editia din acest an a conferintei de marketing cultural: despre branduri culturale, despre asocierile dintre brandurile comerciale si cele culturale, despre cum 1+1 face mai mult decat 2.

Photo ©: Cosmin Bumbut