Programul si vorbitorii editiei a treia a conferintei Arta imbratiseaza brandurile

Programul conferintei este urmatorul:

11.30-12.00 Inregistrarea participantilor
12.00-13.30 Evolutia consumului si a consumatorului de evenimente culturale
13.30-14.00 Pauza Barilla & Saeco
14.00-15.30 Branduri culturale romanesti de succes
15.30-16.00 Pauza Kinder Country & Saeco
16.00-17.30 Eficienta comunicarii prin intermediul evenimentelor culturale
17.30 Discutii libere la o bere Staropramen si un energizant Red Bull

iar vorbitorii vor fi:


Mihaela Paun.

Nu stiu cati oameni se pot lauda cu lucruri lasate in urma dupa ani de zile de munca. In ceea ce o priveste pe Mihaela, ea se poate lauda atat cu “soft projects”, iar aici lista este foarte lunga: de la productii teatrale la spectacole stradale, de la festivaluri care sunt referinte in viata culturala a Bucurestiului la proiectul de candidatura Bucuresti 20121 capitala culturala europeana (apropos, daca Mihaela ar fi lucrat pentru oricare alt oras nu am nici o indoiala ca ar fi castigat organizarea). Proiectul de infrastructura culturala de care se leaga numele Mihaelei este spatiul in care isi desfasoara activitatea ARCUB- bijuteria de pe strada Lipscani 84-90- Hanul Gabroveni. Modesta din fire, Mihaela a preferat sa adopte o pozitie rezervata si din 2006 de cand conduce ARCUB a preferat sa faca mai mult decat sa vorbeasca despre ceea ce face. Cu greu am convins-o sa vina la editia din acest an si sa-mi fie alaturi in panelul despre evolutia publicului consumator de evenimente culturale.

 

Razvan Popovici.

In ciuda faptului ca am auzit de munca lui cu mult inante de a-l cunoaste personal, atunci cand l-am cunoscut am inteles: este un tip special. Oamenii speciali fac lucruri speciale. Asa e si cu Razvan. L-am cunoscut in 2014 la inaugurarea unui conac. Concertul sustinut era din ciclul SoNoRo La Conac. Si da, manuieste instrumentele exact asa cum este el, sau viceversa: profesionist, liber, jucaus, cu umor. Foarte misto dumnealui!
La editia din acest an va spune povestea SoNoRo, si nu numai, in panelul dedicate brandurilor culturale.

 

Olivia Stapley

Nu stiu daca vi s-a intamplat si voua, insa eu am fost anul acesta “invadat” de festivalul sasilor din Ardeal. De la Iohanis la amicul meu Marcel, cu totii au fost la Crit la Haferland. Initiatorul este Michael Schmidt de la Automobile Bavaria, iar coordonarea proiectului este pe mainile Oliviei Stapley de la Fundatia Michael Schmidt. Intr-o cladire plina de cai putere, tehnologie, spirit sportiv si lux (sediul lui Automobile Bavaria din Baneasa), Olivia povesteste despre cultura sasilor transilvaneni, despre educatie despre traditii si despre repopularea satelor transilvane.

Despre festivalul Haferland va vorbi si in panelul dedicat brandurilor culturale.

 

Ioana Ciocan

Cum poate fi numit altfel decat un act de mare curaj ceea ce a facut Ioana Ciocan in urma cu 4 ani cand a organizat prima editie ArtSafari in Bucuresti? Intr-o lume “speciala“ cum e cea a artistilor plastici si a galeristilor, Ioana a reusit sa conceptualizeze toate cele 4 editii ArtSafari de pana acum.

Si inca ceva, de data asta chiar special (pentru mine): a adus la Bucuresti muzeul care este construit in jurul celui mai important fenomen artistic din Europa de est: Scoala de pictura de la Baia Mare la ArtSafari Ciclop. Si daca tot veni vorba de Ciclop si de locurile de desfasurare ale evenimentului, Ioana a dat dovada de mult simt artistic propunand spatii noi, neconventionale, in linie cu conceptul propus pentru anul respectiv.

Vino joi la panelul dedicat brandurilor culturale romanesti sa o aplaudam pe Ioana Ciocan.

 

Tudor Reu

Cristian Mungiu este “the special one“ atunci cand vine vorba de cinematografia romaneasca, adica un fel de Mourinho. “The other special one” este producatorul lui. Tudor Reu. Producator al filmelor Bacalaureat si Dupa Dealuri (si al altora) dar si al festivalului Les Films de Cannes a Bucarest (pe langa multe altele)- Tudor vine la conferinta joi sa povesteasca despre brandul pe care il creste de 7 ani, transformand micul Paris in micul Cannes- pentru 10 zile.

 

Iar brandurile care vor impartasi experienta comunicarii prin intermediul evenimentelor culturale vor fi:

 Raiffeisen Bank

Implinesc 20 de ani de cand sunt in Romania. Din ce an comunica prin cultura ne va spune Corina joi, insa cert e un lucru, sustin de multi ani constant si consecvent valori si branduri culturale romanesti. La Undercloud au lansat moda de 2+1 gratis la teatru, sustinand un eveniment neconventional intr-un mod neconventional, iar Enescu daca ar fi trait probabil ca ar fi avut card de la Raiffeisen. Asa, in loc de multumesc!

Corina Vasile- director de comunicare si PR vine sa impartaseasca experienta Raiffeisen de comunicator prin cultura

 

 

 

Automobile Bavaria

Daca in spatele fiecarui barbat de success se afla o femeie, atunci in spatele fiecarui brand de masini de succes din Romania sta tot o femeie.
Cu riscul sa supar o amica, voi spune ca pentru mine Automobile Bavaria = BMW, iar showroomul de la intrarea in Brasov dinspre Timis a fost printer primele semne ale capitalismului din Romania.

Simona Ghimpe, cea care coordoneaza cam tot ceea ce inseamna marketing la Automobile Bavaria, mi-a trimis o lista cu evenimentele sustinute de companie. Este UAU! Cum mi-am propus sa fiu scurt aici, va va spune Simona mai pe larg joi care sunt acestea.

 

 

 

Aqua Carpatica

Este brandul care in toamna asta ar fi mers la scoala daca ar fi fost copil. Are 7 ani, dar parca ne stim de-o viata. Cam tot de pe atunci comunica prin cultura. Este brandul care inca de la lansarea pe piata a inteles ca daca vrea sa vorbeasca unui anume tip de public, trebuie sa fie acolo- la evenimentele culturale majore. Iar marketingul este condus de un din cele mai discrete profesioniste in domeniu. Cu atat mai mult ma bucur sa ii urez bun venit joi

Valentinei Vesler- director de Marketing, PR si comunicare in cadrul companiei Valvis Holding.